Susa Web Tools
از قــُــــــــم تا جمکــــــران . . .
ミ★ミعاشقانه ترین حرف ها...واسه دل خودمミ★ミ

امروز دلم اونقد شکست که دیگه دلی واسم نمونده ...

بسم الله

نمیدانم چه بنویسم

 با چه زبونی بهت سلام بگویم

نمیدانم باچه زبونی حسمو بر زبان آورم

 این حس درک کردنی هست نه گفتنی

باید عاشق باشی،تا بدونی چی میگم

باید 6 ساعت باپای پیاده از قم تا جمکران بری تا بدونی...

 

 آقاجون چند مدتی دلم هوای مشهد کرده است

دلم گرفته بود دوست داشتم بیام مشهد اما نشد

حضرت امام رضا(ع):

كسی كه معصومه را در قم زيارت بكند مانند آن است كه مرا زيارت كرده است

 دوس داشتم حرم امام رضا برم دلم از آخر صفر که شهادتش بود پر میزد برای مشهد

 اما باورم نمیشه به این راحتی اومدم زیارت حرم معصومه

بانو 

 چه حسی خوبیه شبا در حرمت قدم زدن

 نشد اخر صفر مشهد باشم اما خداروشاکرم در ایام فاطمیه اومدم حرمت تا شهادت

مادرتو از نزدیک تسلیت بگم  8-):-*

 که زیارت تو همسان زیارت یاس گمشده

 مدینه است

 اخر شب بود بعد نماز ودعا با دوستان روبرو حرم نشسته بودیم 

 هرکس در سکوت خودش و با اشک چشمانش 

 با دل خودش درد و دل میکرد 

 آروم بودیم 

 که پسر بچه ای جلو اومد

 آقا از منم بگیرین

 نمیدونم چرا حالم بد شد

 خدایا با این همه درد چیکار کنم

 دوستش اومد از منم بگیرین 

قرآن میفروختن

 به کدامشان کمک کنم

 غصه دل خودمو بخورم یا هموطنان را

 وای

 خدایاشکرت که با تلنگری منو از خواب بیدار میکنی

مگه گناه این بچه چیه که ساعت 2 شب داره ...

باهاش حرف زدم 

 گفتم اجازه بده عکس بگیرم خجالت میکشید 

 اولش قرآن گرفت صورتش

 اما بعد که حرف زدیم راضی شدن عکس بگیریم

با دلی پر از انتظار به راه میوفتیمــــــ... و میرویمــــــ... به سوی دیار عشق

جمکران

دل ما پر از پـُـــــــــــر ِ پـُـــــــــــر ِ

میرویم که خالی کنیم

هر قدم که به حرم نزدیک تر می شدیم

 احساس خاصی داشتیم

 اشک چشمامون رو بارون خدا همراهی میکرد

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند. . .

سلام بر تو ای صاحب زمان و ای منجی عالم بشریت

سلام مولای من

سلام ای کسی که تمام هستی عالم به وجود تو بسته است

سلام بر تو ای امام زمان (عج)

این روزها روزهای غم شماست

تو امام عصری و عصر جمعه های من این همه دلگیر!

آقا جون دیگه خسته شدم

دیگه نمیخوام بخندم

دیگه نمیخوام گریه کنم

فقط میخوام همیشه عاشقت باشم

میدونی...گاهی اوقات فکر میکنم دیگه دوسم نداری!

آقاجون شاید من شمارو نشناسم اما شما منو خوب میشناسی

شما منو بهتر درک میکنی

با همین دستان خالی و قلب کوچیک والبته شکستم....

آقای من

یکی که دلش خیلی گرفته بود دلشو حرم جا گذاشت اومد...

آقا جون

اومدم نامه بنویسم

به نام خدا

خدایا یه دوست دازم خیلی مریضه و دلش شکستس!

خدایا همه مریضارو شفا بده

مهدی جان

یه دوستم دارم عاشق...

خدایا همه عاشقان رو به هم برسون

و در آخر مهدی جان

دلهای در حال انتظار رو بیشتر از این منتظر نزار...

سکــــــــــــــوتـــــــــــــــ......

و در آخر یک بار خواندن دعاء فرج...

{ممنون از دوستانی که خوندن این متون زیبارو

این متون و تصاویر بکمک دونفر از اعضای سایت تهیه شده}

جهت تعجیل هر چه زودتر آقامون ، سرورون ، تاج سرمون صلوات


نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت13:25---28 شهريور 1393
خیلی زیبا بود من تا حالا نرفتم مشهد خیلی دلم هواشو کرده انقد دلم میخواد برم

ممد
ساعت15:26---29 مرداد 1392
سلام خوبي وبت قشنگه ممنون ميشم سايتم رو لينک کني echargecards.ir با عنوان کارت شارژ من هم وبلاگ دارم اگه خواستي بگو لينکت مي کنم.راستي نويسنده هم مي خوام اگه خواستي بگو تا بذارمت نويسنده وبلاگم مرسي

pouya
ساعت13:12---26 تير 1392
سلام وبت خیلی قشنگه مخصوصا اهنگتون

fatima
ساعت17:55---15 بهمن 1391
عالی

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ♥ـا♥♥♥♥♥
ساعت19:21---22 دی 1391
سلام
مثل همیشه گل کاشتی
اجرت با آقا


FATEMEH JOon***|
ساعت18:43---7 دی 1391
سلام مهدی جون وبت عالی بود به منم سربزن

بهناز
ساعت2:01---23 آبان 1391
یـه وقـتــایـی یـه کـسـایـی رو تــو زنـدگیـــمـون راه مـیـدیــم

کـه مـامـان بـابـاشـون بـه زور تـو خــونـه راشــون مـیــدادن ...!

salam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 22:43 توسط مهدی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت




كد موسيقي براي وبلاگ